Bestyrelsesmøder 2025 og orientering fra bestyrelsen til foreningens medlemmer

Revideret af Bestyrelsesformanden | |   Kalender

Resumeer fra og orientering om bestyrelsesmøder.

Næste bestyrelsesmøde onsdag den 5/2-2025

Vigtige emner er sikkert generalforsamling og vandprojekt.
To pladser i bestyrelsen er på valg i år, og der skal som altid vælges to suppleanter. Er du interesseret i at bidrage til bestyrelsesarbejdet, kan du høre nærmere ved at kontakte et bestyrelsesmedlem.
Har du spørgsmål eller emner du ønsker behandlet i bestyrelsen, kan du henvende dig til et bestyrelesmedlem, eller sende en mail til bestyrelsen@strandvejskvarteret.dk.

Faste mødedatoer:

Bestyrelsen mødes normalt den første onsdag i måneden.
Har du emner eller spørgsmål, du mener skal op i bestyrelsen, kan du henvende dig til et bestyrelsesmedlem eller skrive til bestyrelsen@strandvejskvarteret.dk.

Resumeer fra bestyrelsesmøder: 

Reelt er der ikke tale om referater, men om sammenfatninger eller orienteringer til foreningens medlemmer og til andre med interesse for kvarteret. Formelle referater føres af bestyrelsen i interne arkiver og er ikke til fri cirkulation, bl.a. fordi nogle sager skal håndteres fortroligt pga persondata af forskellig art.
Resuméer fra tidligere års bestyrelsesmøder: 2024, 2023, 2022, 2021.

Bestyrelsesmøde onsdag den 8/1

Forberedelse af Generalforsamlingen
Bestyrelsen har i det store og hele skriftligt materiale til den kommende generalforsamling færdigt.
Indkaldelse til den ordinære generalforsamling den 25. februar med beretning, regnskab, budget og forslag bliver udsendt på mail senest den 10. februar til alle husejere.
Generalforsamlingen vil igen blive afholdt i Kulturcenter Kildevæld, vel vidende at det store fremmøde sidst gav praktiske problemer. Bestyrelsen forsøger at sikre bedre lyd-forhold, men vi må konstatere at det ikke er muligt at få et større lokale i nærheden.

Vandprojektet
Vandprojektet er et centralt emne for generalforsamlingen, og bestyrelsesmødet onsdag var i høj grad fokuseret på projektets fremdrift og de problemer, der står forrest i rækken.
Dels arbejder vi med det århusianske advokatfirma Energi&Miljø om grundlaget for forhandlinger med forsyningsselskabet HOFOR, dels forbereder vi konkrete drøftelser med HOFOR, der skal skaffe os pålidelige og holdbare estimater for en mulig løsning med vandforsyning fra gadesiden.
Bestyrelsen har desuden indgået en aftale med rådgiverfirmaet Norconsult, der skal udføre det registrerings- og tegningsarbejde, der også omfatter den fotoregistrering, som vi selv som forening er i gang med at udføre.

Deadline for spørgeskemaer
Det er aftalt med Norconsult at fotoregistreringen - altså spørgeskemaundersøgelsen som vi påbegyndte i december - skal være færdig den 1. februar.
Vi har pr 8. januar en svarprocent på 63.

Om ikke før, så brug weekenden til at få afleveret spørgeskemaet.

Beslutningsforslag til GF
Det er vigtigt at huske, at forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal afleveres skriftligt til formanden, senest fredag den 24. januar.

Valg til GF
Til gengæld kan der opstilles kandidater til de poster, der er på valg, helt frem til selve generalforsamlingen.
Der er to pladser i bestyrelsen på valg, to suppleantpladser, en revisor og en revisor-suppleant.
Bestyrelsen mener at det er hensigtsmæssigt at gøre opmærksom på, at formanden ikke genopstiller til en ny valgperiode.

Næste bestyrelsesmøde afholdes den 5. februar.

 

Log: Revideret løbende for hvert bestyrelsesmøde. Oprettet 4/1-2025.

Bliv den første til at skrive en kommentar på denne artikel

Skriv ny kommentar

×

Dit navn er påkrævet

Udfyld gyldigt navn

Din email er ugyldig

Din email er ugyldig

Kommentar er påkrævet

Captcha Code Kan du ikke læse billedet? Klik for at genskabe ny kode

Captcha er påkrævet

Koden er ikke korrekt

* Disse felter er påkrævet