Det er ærgerligt, hvis man ikke får bestyrelsens emails, fx indkaldelser til generalforsamlinger.
Dette kan tilsyneladende ske, selv om man mener at have tilmeldt sig med sin emailadresse til bestyrelsen i overensstemmelse med vejledningen i artiklen "Opdater din email-adresse til bestyrelsen".
Men heldigvis kan man gøre noget for at udbedre problemet.
Hvis du er ny i kvarteret, eller hvis du har skiftet email
Flere huse skifter email-adresse i løbet af et år, fx ved salg/køb eller af andre grunde. Så sørg selv for, at du er "kendt" i foreningens arkiv. Du kan oprette eller rette din email her på dette link.
Andre årsager:
Hvis du er tilmeldt med den rette email-adresse, kan der fortsat være andre årsager til, hvorfor emailen ikke er kommet frem til dig:
- Din mailboks er fuld
- Mailen er røget i dit spam-filter hjemme hos dig selv
- Mailen er røget i et spam-filter hos din mailserver eller et andet sted på internettet
- Din eller hjemmesidens domæne er bandlyst et eller andet sted på internettet
- Du har slettet emailen i den tro, at det var en reklame
- Og sikkert flere mulige årsager :-).
Forslag:
Gennemfør én eller flere af disse tiltag:
- Tjek dine spamfiltre
- Gå ind på hjemmesiden, og se, om der omtales nyligt udsendte emails fra foreningen. Se som udgangspunkt under "Bestyrelsen" og under "Husejerforeningen og GF".
- Eller lev med det til næste gang, foreningen udsender en email.
Det er bøvlet for bestyrelsen at genudsende mails eller udrede dine problemer, og det afklarer alligevel ofte ikke så meget for dig, som du ikke kan afklare bedre selv, jvf ovenfor.
Men hvis du ikke kan løse problemet, kan du i yderste nødsfald skrive til bestyrelsen@strandvejskvarteret.dk.
Log: Artikel oprettet 25/11-2024 af Søren Borch, webredaktør
Bliv den første til at skrive en kommentar på denne artikel