Bestyrelsen skal kunne kontakte dig med email
Bestyrelsen har jævnligt brug for at kunne kommunikere til alle medlemmer, dvs alle husejere.
Bestyrelsen har pr december 2023 mail-adresse på alle undtagen 8 huse.
Fremover er foreningens politik at udsende officielt materiale via bestyrelsen elektronisk og ikke på papir.
Undtagelse er kun for dem, der er fritaget for digital post fra det offentlige. Det er ikke nok at anmode foreningen om det.
Det omfatter bl.a. indkaldelser til generalforsamlinger, om byggesager mm.
Ud over de manglende adresser, så må man også forvente, at flere huse skifter email-adresse i løbet af et år. Fx ved salg/køb eller af andre grunde.
Bestyrelsen forsøger at holder sig orienteret, men det er ikke let. Så sørg selv for, at du er "kendt".
Indmeld/ret din email-adresse her
Du må endelig bidrage til, at du altid kan få dine emails fra foreningen.
Du kan oprette, rette eller slette din email her på dette link.
Særlige forhold
Spørg bestyrelsen om følgende særtilfælde, hvis du ikke selv kan få styr på det:
- Ifm delt ejerskab til et hus, skal du .....?
- Hvis du som ejer har uddelegeret din kontakt til foreningen til en hjælper, skal du ....?
- Hvis du har absolut brug for at modtage officielle meddelelser på papir, så skal du ....?
Mailene udsendes som 'massemails', så du kan komme ud for, at de ender i dit spamfilter. Så følg op dér.
Bestyrelsen vil normalt orientere parallelt i kvarterets Facebook-gruppe og på vores hjemmeside. Dermed vil de fleste blive dobbelt eller tredobbelt informeret om vigtige, officielle sager.
Baggrund
I 2023 forsøgte vi at etablere en elektronisk platform til at kommunikere med medlemmerne.
Vi forsøgte at gøre det med systemet VoresForening.
Men det fungerede ikke tilfredsstillende, så det blev droppet igen.
Men hermed var vi kommet godt ind i den nye verden med at kommunikere elektronisk, således som flere andre husejerforeninger allerede gjorde.
PS: Abonnér også på hjemmesidens nyhedsbrev
Webredaktionen anbefaler varmt, at du også abonnerer på hjemmesidens nyhedsbrev.
Tilmeld dig separat til nyhedsbrevet her. Det er også gratis :-)
Bestyrelsens mails svarer til "myndighedsbreve" til husejerne.
Hjemmesidens nyhedsbreve svarer til "journalistiske nyheder" til beboerne inkl husejerne, men også til andre, der er interesseret i at følge med i kvarterets forhold, fx ejendomsmæglere og håndværkere.
Log: Artikel oprettet 19/12-2023 på initiativ af bestyrelsens formand.
Bliv den første til at skrive en kommentar på denne artikel